Prošlo je pune dvije godine kada je serija Under the Dome (2013) ugledala svjetlo dana i donijela jedan dašak originalnosti na TV ekrane. Barem sam to mislio gledajući prve minute serije. Odmah se sjetim odlične scene kada ta ista nevidljiva kupola padne i presječe kravu na pola. Scena koja je svakako obilježila cijelu seriju i scena koja će biti početak svake epizode ove, ne baš tako super, ali opet 'tu i tamo' gledljive serije.
Nakon dvije sezone koje su iza nas, postavlja se pitanje - Što je pošlo po zlu da serija toliko krahira i da od tako odlične ideje padne na razinu serija čija se obnova za novu sezonu ne zna do zadnje minute?

Stephen King je jednostavno najbolji izvor horor ideja kada je horor žanr u pitanju. Tako je i ova serija odličnoga naziva i ideje upravo plod njegove osebujne mašte, koja se svakako mogla iskoristiti puno bolje i originalnije nego što smo do sada uspjeli vidjeti.
Gledajući unatrag, prva sezona je bila za neku srednju ocjenu. Ok, gledanje kroz prste svakako je pomoglo da joj dam dobru ocjenu, jer sam mislio da se tek 'uštelavaju' i da će nas prava horor poslastica dočekati kad se malo uhodaju. Nažalost, to se nije dogodilo. Štoviše, druga sezona donijela je hrpu bezveznih scena i rupa u scenariju da je svatko od nas barem u jednom trenutku odlučio da će ovoj seriji reći 'Adio' i zaboraviti u sekundi da je išta od toga ikada i  gledao.

Sva sreća pa je većina nas koji smo pratili priču stanovnika Chester's Millsa, iz ne znam kojeg poriva i dalje gledala. Svatko od nas je imao svoje razloge zašto dalje gleda seriju iako je ista kroz bezbroj primjera pokazala da je vrijeme da ju ugasimo i zauvijek se oprostimo od prepolovljene krave i kupole koja ni sama ne zna zašto je pala na taj mali američki gradić. Čak sam nekoliko puta poželio da ih ista napokon sve zdrobi i završi započeto.

No, kao pravi mazohisti, baš pred kraj druge sezone saznali smo da će serija biti obnovljena i za treću sezonu. Dva ili tri puta morao smo pročitati tu vijest, da bi se uvjerio da ne sanjam i da je netko zbilja tom horor šundu odlučio dati još jednu šansu. Ništa, slegnuo sam ramenima, malo okrenuo  očima i čvrsto odlučio da je vrijeme da kažem dosta i više ne gledam. Što se na kraju dogodilo? Treća sezona je krenula, a ja, kao i  većina nas kao gore spomenutih mazohista, odlučio sam pogledati u kojem smjeru kreće treća sezona.

I? -Prva epizoda treće sezone je valjda najgore otvaranje neke sezone ikada. Toliku hrpu gluposti i zapetljancije nisam vidio još od stoljeća sedmog. Zbilja ne pamtim kada je neka serija, nebitno kojeg žanra imala toliko glupu premijeru neke sezone. Premijera mora biti zanimljiva i imati 'ono nešto' da nas natjera da ju i dalje pratimo i gledamo, ali ne. Prva epizoda treće sezone 'Ispod kupole' je zbilja zaslužila Oscara za najgore otvaranje sezone ikada.

Sva sreća, nakon takvog otvaranja, serija hvata konce i napokon, nakon pune tri sezone vraća se na put koji je svakako gledljiv i zanimljiv. Čak mi sada i nije žao što sam joj odlučio dati šansu po pedeseti put. Nakon te prve epizode, stvari se vraćaju u kakvu takvu normalu i priča napokon dobije neki smisao. Ne u punom smislu riječi, ali dobro, nećemo cjepidlačiti.

Također izašao je odličan trailer koji nam donosi presjek svega onoga što nas čeka u novim epizodama treće sezone i  ne bi vjerovali, djeluje zanimljivo i napeto. Napokon, rekla bi većina nas i slegnula ramenima.

Idi na vrh