Niskobudžetni horor film The Texas Chain Saw Massacre je 1974. godine šokirao svijet. Priča o skupini prijatelja koje na putovanju zarobljava, muči i u konačnici ubija monstruozna obitelj kanibala na čelu sa strašnim Leatherfaceom, bio je prvi film takve vrste koji je pomaknuo granice ukusa i straha. Njegova važnost za žanr je bila tolika da je više od četiri desetljeća kasnije bio nadaleko smatran jednim od najvećih i najkontroverznijih horor filmova i veliki utjecaj koji je inspirirao čitavu generaciju redatelja. Sada je došao trenutak da se ispriča priča o jednom od kultnih zlih likova u povijesti kinematografije.

U ovom filmu koji prethodi radnji filma The Texas Chain Saw Massacre, mladu medicinsku sestru otimaju četiri nasilna tinejdžera koji su pobjegli iz psihijatrijske ustanove i vode je na put iz pakla. Jedan od njih je osuđen na život prepun tragedija i strahota koje će mu uništiti zdrav razum i pretvoriti ga u čudovište po imenu LEATHERFACE,a progoni ga poremećeni predstavnik zakona željan osvete.
Produkcijska kompanije Millennium Films i Campbell Grobman Films Productions, redatelji Julien Maury iAlexandre Bustillo prema scenariju Setha M. Sherwooda, na temelju likova Kima Henklea i Tobea Hoopera donose nam film LEATHERFACE: POČETAK. Produkciju potpisuju Les Weldon, Carl Mazzocone, Christa Campbell i Lati Grobman a glume Stephen Dorff , Lili Taylor, Sam Strike, Vanessa Grasse, James Bloor, Jessica Madsen, Sam Coleman, Chris Adamson i Finn Jones. Izvršni producenti suTobe Hooper, Kevin Gruetert, John Luessenhop, Robert Kuhn, Kim Henkel, Avi Lerner, Trevor Short, John Thompson, Boaz Davidson, Mark Gill i Beth Bruckner O'Brien. Scott Milam je koproducent. Tim iza kamera koji oživljava viziju hvaljenih francuskih redatelja Juliena Mauryja i AlexandreaBustilloauključuje snimatelja Antoinea Saniera, scenografa Alaina Baineea, montažereSebastiena De Saint Croixa iJosha Ethiera i kostimografkinju Inu Damyanovu. Glumce je odabrao Jeremy Zimmermann, a glazbu skladao John Frizzell.

U svemiru nitko ne može čuti tvoj vrisak. Nakon gotovo četrdeset godina, te riječi još uvijek se poistovjećuju s neprestanom i zastrašujućom napetošću remek djela futurističkog horora Ridleyja Scotta – Alien. Otac tog legendarnog klasika vraća se ove godine svijetu koji je stvorio kako bi istražio njegove najmračnije kutke – u filmu ALIEN: SAVEZ, uzbudljivoj novoj pustolovini koja će pomaknuti granice horor žanra.

Na svemirskom brodu Savez vlada tišina. Njegova posada i preostalih 2000 putnika u dubokoj su hibernaciji, dok sintetički android Walter hoda sam po hodnicima pionirskog broda koji je krenuo prema udaljenom planetu Origae-6 gdje se, na drugom kraju galaksije, kolonisti nadaju uspostaviti novi dom čovječanstva. Tišinu će prekinuti obližnja eksplozija zvijezde koja će rasparati svemirska jedra Saveza, uzrokovati smrt desetaka putnika te skrenuti misiju s planirane rute.
Uskoro će preživjela posada ugledati planet koji se čini neotkrivenim i netaknutim rajem sa snježnim planinama i ogromnim drvećem. Planet je bliži od Origae-6 i mogao bi poslužiti kao njihov budući dom. Ono što otkriju je, međutim, mračni i smrtonosni svijet pun neočekivanih preokreta. Suočeni s velikom i nezamislivom prijetnjom, istraživači moraju pokušati pobjeći s planeta.
Deset godina nakon događaja iz filma Prometheus, ALIEN: SAVEZ vraća se počecima s jedinstvenom i užasavajućom pričom s puno pustolovina i čudovišnih novih stvorenja. S ovim šestim nastavkom vizionarski redatelj približio se razotkrivanju tajanstvenog porijekla majke svih vanzemaljaca, ubojitog Xenomorphaiz originalnog filma.
U filmu glume Michael Fassbender (Prometheus, 12 Years a Slave), Katherine Waterston (Steve Jobs, Inherent Vice), Billy Crudup (AlmostFamous, Mission: Impossible III), Danny McBride (Pineapple Express, Eastbound&Down) i Demián Bichir. Film je režirao Ridley Scott (TheMartian). Scenarij su napisali John Logan I Dante Harper, prema priči Jacka Paglenai Michaela Greena.Producenti su Ridley Scott, Mark Huffam, Michael Schaefer, David Gileri Walter Hill; distributer je 20thCentury Fox.

Legendarni Stephen King je vjerojatno jedan od vrhunskih majstora horor romana, a prema njegovim knjigama snimaju se brojne serije, ali naravno i brojni horor filmovi. No, jeste se kada zapitali koje bi vam horor filmove preporučio taj horor genije kada bi mu postavili takvo jedno pitanje?
Mi jesmo, ali je i ekipa horor stranice Bloody Disgusting i odlučili su jednom za sva vremena riješiti tu dilemu i otkriti svojim čitateljima, a mi otkrivamo vama, koji su to filmovi koje morate pogledati, jer ako nečija riječ u horor žanru ima svoju težinu, onda je to svakako riječ kralja horor žanra, samog Stephena Kinga.

U siječnju sljedeće godine u kina nam stiže posljednji dio filmske franšize koju smo pratili punih 15 godina na kino platnima diljem svijeta: RESIDENT EVIL: KONAČNO POGLAVLJE. Riječ je o šestom nastavku popularnog serijala snimljenog prema istoimenoj video igri koja se prvi puta pojavila 1996. godine, a koja je od tada doživjela pravu eksploziju ne samo u svijetu video igara, već i na ostalim medijima uključujući niz filmova, animiranih serijala, stripova, knjiga i novela.

Zima je pravo vrijeme kada se možemo 'uvaliti' u krevet i prepustiti uživanju u nekim od odličnih serija koje su nam servirane na dlanu. Pickbox je odlično mjesto na kojem možete uživati u ogromnom broju sati super serija koje što osim gledate kada i gdje hoćete, gledate koliko puta vi hoćete.
Osim horor filmova koje možete naći na njihovoj platformi, imaju i odličnih serija koje i su SF žanra, ali imaju i poveznica s horor žanrom, pa bi bilo šteta iste ne preporučiti za gledanje i uživanje.

Nova godina nam je pri samom kraju, a iza nas je mnoštvo dobrih, štoviše, odličnih serija koje svi rado pratimo. Iz godine u godinu, nove sezone se 'slažu', a vi se, kao i mi svrstavate u dvije grupe ljudi. One koji čekaju da se neka televizija smiluje i otkupi vašu omiljenu seriju pa ju napokon krene prikazivati ili ne želite biti jedni od takvih pa ste na druge načine došli do svoje omiljene serije. E tu upada odlična platforma Pickbox, koja za 'nekoliko kava' mjesečno nudi pregršt serija, ali i filmova i to sve dostupno na nekoliko uređaja i što je najbolje od svega, sve prevedeno i prilagođeno upravo vama, samim gledateljima. :)

Idi na vrh