Miriam je učiteljica koja živi sama u kući smještenoj u okolici Frankfurta. Nakon što ga je zamalo pregazila na cesti, u kuću prima misterioznog starca koji pokreće niz događaja koji će u potpunosti promjeniti njen život. Ubrzo postaje jasno da je u sve upleten zlokobni sotonistički kult koji želi na svijet dovesti Nečastivog.
Recenzija:
„Sekta“ je treći dugometražni film Michele Soavija, poznatog po izvrsnom „Dellamorte Dellamore/O smrti ljubavi“. U ovom filmu ostvario je suradnju sa velikim Dariom Argentom koji je pak sudjelovao kao scenarist i producent. Soavi se često smatra svojevrsnim spiritualnim nasljednikom talijanskog majstora horora što se dobro vidi i u ovom djelu koje je kombinacija giallo horora i nadnaravnog trilera.
Premisom, režijom i samim fabularnim tijekom „Sekta“ ne odskače mnogo od drugih horora koji se poigravaju sa religioznim vjerovanjima i sotonističkim ritualima. Soavi se ne upušta u dublju analizu socio-religijskog konteksta već se isključivo bavi osobnom percepcijom glavne junakinje Miriam. Giallo filmovi se rijetko kada zamaraju karakterizacijom likova i krpanjem svih fabularnih rupa, što je slučaj i ovdje; Miriam jest glavni lik no scenaristički je vrlo jednodimenzionalna i zaboravljiva. Priča, usprkos svom intenzitetu boluje od nekolicine košmarnih trenutaka vođenih iracionalnim postupcima likova.
Ipak, atmosferom, kamerom te ponajviše sjajno režiranim bizarnim i nasilnim scenama, „Sekta“ odskače od prosjeka. Osim režije, odlikuje ih nepredvidljivost i originalnost, posebice kod finalne scene silovanja koju bih bez problema mogao nazvati jednom od najbizarnijih scena tog karaktera.
U konačnici, najveći problem ovog filma je njegova minutaža koja je preduga i neizbježno uključuje momente praznog hoda i nepotrebnih scena. Gledatelju može biti problem zadržati maksimalnu pozornost svih 125 minuta, posebice s obzirom na relativni raritet akcijskih scena koje gotovo pa izbivaju s ekrana sredinom filma. Ipak, „Sekta“ je više nego solidan nadnaravni