Većina vas je vjerojatno s nestrpljenjem čekalo ekranizaciju odlične Kingove novele Under the Dome (2013), koja je doživjela milijunsku nakladu i naišla na odobravanje diljem svijeta. Kako ne bi sve ostalo na papirnatim stranicama debele knjige, pod istim imenom, novela je neki dan doživjela svoju TV premijeru.

Na počeku prve epizode upoznajemo mali gradić Chester's Mill i njegove žitelje, koji očito samo na prvu izgledaju kao idilični građani maloga gradića. Već se u prvoj sceni upoznajemo s misterioznim ubojstvom i ubojicom koji mrtvo tijelo pokapa u šumi, nedaleko od samoga gradića. Nakon završenog posla, pokušavajući izaći iz grada, dolazi do potresa, a već u slijedećem trenutku na grad pada ogromna kupola koja mali gradić u potpunosti odsječe od ostatka svijeta. U trenutku pada kupola na pola reže kuće, dalekovode, šume i sve što joj se u tom trenutku našlo na liniji rascjepa, a najjezivija scena je svakako krava koja završava prerezana po cijeloj dužini.

Ukoliko probate rukom dodirnuti tu nevidljivu površinu kupole, ona vas strese kao blaga struja, no samo kao upozorenje, jer već u slijedećem trenutku možete dodirivati kupolu koja je neprobojna. (...)

Efekti kojom je rađena sama kupola, su malo je reći odlični i samoj seriji daju tu posebnu notu jezivosti. Zamislite da vas netko stavi  pod ogromnu staklenku iz koje vidite van i ljudi vide vas, ali nemoguće je izaći ili išta reći osobi s druge strane staklene površine.

Ono što samoj priči daje dodatni 'lajt motiv' je činjenica da je većina stanovnika zbog lokalne zabave otišla iz grada, kao i većina policajaca, te samim time gradić postaje trajno mjesto stanovanja svima onima koji su se našli unutar same kupole. Dok ne shvate što ih je snašlo, stanovnici ovoga maloga gradića surovost neprobojne kupole otkrivat će korak po korak. U početku će ti koraci biti dosta krvavi, jer će se većina njih naći u automobilima kojima će se jureći velikom brzinom zabijati u nevidljivu kupolu i već u prvoj epizodi okončati svoju sudbinu.

Najzanimljiviji likovi samoga pilota su svakako spomenuti ubojica po imenu Dale Barbara, nadimka Barbie, koji zbog kupole ostaje unutar gradića i u blizini tek pokopanog tijela. Nedugo nakon pada kupole, upoznaje zanimljivu novinarku Juliu, koja mu ponudi svoju kuću kao mjesto boravka dok se situacija oko kupole ne sredi. Nakon što dođu u Julijinu kuću, saznajemo da je tek pokopani mrtvac, Julijin muž, čiji povratak Julia očekuje svaki trenutak.

S druge strane upoznajemo i mladića po imenu Junior, kojem se po izrazu lica može odmah vidjeti psihotičnost koju će jako brzo i pokazati. Nakon što ga djevojka Andie odbije, zaključava ju u očevo sklonište, pod izlikom da ju voli i ne misli s nikim dijeliti.

Od ostalih likova tu su šerif koji muku muči s pacemakerom, na kojega je očito stanje kupole itekako djelovalo, jer mu je već nekoliko puta preskočio. Šerif se čini kao pravedan čovjek, dok mu konkurencija, Juniorov otac, očito zadaje muke u vladanju samim gradom.

Bilo, kako bilo 'Under the Dome' je startao jako dobro i iza sebe ostavio odličan i napeti pilot, koji vas jednostavno tjera da pogledate i slijedeće nastavke koji nam dolaze.

U nastavku vam ostavljamo napeti trailer s osvrtima samog Kinga, ali i ostale glumačke ekipe.

Idi na vrh